تولید محتوای پزشکی, مارکتینگ و بازاریابی پزشکی, مقالات

اهمیت بازاریابی محتوایی

۶ دلیل برای حرکت کسب و کارها به سمت بازاریابی محتوایی

سلام به شما دوستان عزیز؛ امیدوارم حالتان خوب باشد و همیشه در حال رشد مثبت باشید. در این مقاله قصد داریم در مورد اهمیت بازاریابی محتوایی با شما عزیزان صحبت کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

 

اهمیت بازاریابی محتوایی

بیایید بر ارائه محتوا تمرکز کنیم

امروزه بهتر است به جای پرداختن به خودمان و معرفی ویژگی های مختلف محصولات و خدماتی که ارائه می دهیم، بر ارائه محتوایی تمرکز کنیم که برای مشتریان ارزش ذاتی داشته باشد.  آنها را درگیر کند. چیزی که مشتریان را ترغیب کند تا دوباره به سراغمان بیاید و منبع موثق اطلاعات مربوط به صنعتی بمانند که در آن فعالیت می‌کنیم.
در بازاریابی آنلاین، باید با چیزی مطلوب و ارزشمند یعنی محتوا، به سراغ مردم برویم و با چیزی تنفر آمیز و نادیده گرفته شده یعنی تبلیغ خداحافظی کنیم.

با شیوه انجام بازاریابی محتوایی است که می توانید پیام تان را انتقال دهید و در عین حال مردم را درگیر نگه دارید.

 

اهمیت بازاریابی محتوایی

وظیفه شما به عنوان متخصص بازاریابی

وظیفه شما به عنوان متخصص بازاریابی این است که مشتریان بیشتری را وادار کنید که از شما خرید کنند. به همین سادگی.

چنین چیزی ۵۰ سال پیش درست بود و هنوز هم هست. امروزه با اتکا به روش‌های سنتی بازاریابی نمیتوانید مشتریانی را جذب شرکتتان کنید.
اینترنت رفتار خریداران را زیر و رو کرده است مشتریان به انبوهی از اطلاعات آنلاین از منابع متنوع دسترسی دارند. تقریباً می‌توانند هر چیزی را که می‌خواهند یا لازم دارند و تصمیم هوشمندانه برای خرید بگیرند،پیدا کنند.

آنها کلی اطلاعات هم از شما می خواهند اما آن طوری که خودشان دوست دارند. آنها توقع دارند اطلاعات مورد نیازشان را بدون اینکه پیام های بازاریابی ناخواسته وقفه ای در کارشان بیاندازد، جمع‌آوری کنند.

بازاریابی محتوایی هنر درک دقیق خواسته مشتریان و ارائه آنها به شکلی مرتبط و متقاعد کننده است

ویژگی های ارائه محتوای مرتبط

وقتی محتوای مرتبط را ارائه دهید، به منبعی مطمئن و معتبر تبدیل می شوید. بازاریابی محتوایی شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا چنان اعتمادی را در میان مشتریانشان شکل دهند که باعث شود این مشتریان به راحتی از آنها خرید کنند.
امروز خریداران و فروشندگان می توانند مستقیم و بدون کمک، خروجی‌های رسانه‌ای سنتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بازاریابی انبوه درحال از رده خارج شدن است و ارتباط شخصی با مشتریان روشی پذیرفته شده و ماندگار است.
امروزه شرکت ها به این نتیجه رسیدند که نه فقط می‌توانند برای مشتریانشان محصول و خدمت تولید کنند بلکه می توانند اطلاعاتی ارائه دهند که به مشتریان کمک کند و باعث شکوفایی و موفقیت آنها شوند.

اهمیت بازاریابی محتوایی

علت مهم بودن بازاریابی محتوایی

در دنیای انتخاب های اطلاعاتی بی‌پایان خریداران فقط برای چیزی که واقعاً با آنها مرتبط باشند، توقف می‌کنند و چشمشان را روی بقیه چیزها می بندند. در دنیایی زندگی می‌کنیم که هم مصرف کنندگان و هم خریداران سازمانی را می‌خواهند که خودشان تصمیم بگیرند، به چه چیزی نیاز دارند. آنها همه جا را می گردند و اطلاعات برای بهبود کار یا تسهیل زندگیشان را می یابند.
با ارائه محتوایی که برای بازار هدفتان حیاتی و به آن مرتبط است، کم‌کم نقش مهمی را در زندگی مشتریانتان ایفا خواهید کرد. در این خصوص ارتباطات آنلاین چاپی و حضوری تان صدق می کند. به علاوه این همان نقشی است که روزنامه ها، مجلات، تلویزیون، رادیو، نشست ها، کارگاه ها و وب سایت ها در گذشته ایفا کردند. اکنون وقت آن است که سازمان شما همان نقش را ایفا کند.

امیدوارم مقاله اهمیت بازاریابی محتوایی برای شما مفید و کاربردی بوه باشد. خوشحال خواهیم شد نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *